Головна » 2017 » Липень » 27 » Что такое мерчандайзинг?
17:58
Что такое мерчандайзинг?

 

Мерчандайзинг (Merchandising) - маркетингове рішення, метою якого є просування товару в торговому залі. В результаті проведення ефективного мерчандайзингу помітно підвищується попит на продукцію, а серед запропонованого асортименту споживачі вибирають саме просувається товар.
Мета мерчандайзингу: викликати бажання і сформувати потребу у потенційного покупця придбати саме Ваші товари.
Мерчандайзинг (Merchandising) - это искусство продажи, узнать правила мерчандайзинга можно на сайте alkatrin.ru.

Мерчендайзинг - комплекс заходів, спрямований на збільшення обсягів продажів у роздрібній торгівлі. Мерчандайзинг розвиває популярність марок шляхом впливу на споживача і полягає в проведенні спеціальних робіт з розміщення й викладення, оформлення місць продажів, і створення ефективного запасу.
Мерчандайзинг - інструмент торгового маркетингу, що дає відчутні конкурентні переваги. Статистика свідчить, що покупці залишають на 13% більше грошей у тих магазинах, де мерчандайзинг продукції бездоганний.
Мерчандайзинг - це ціла наука. За допомогою мерчандайзингу ми впливаємо на вибір покупця, саме в той момент, коли він знаходиться безпосередньо біля прилавка. За допомогою мерчандайзингу ми просуваємо вашу продукцію і торгові марки на регіональних ринках в супер- і гіпермаркетах. Мерчандайзинг - не кидається в очі, це непомітні маніпуляції, які безпосередньо впливають на вибір покупця. Мерчандайзинг не нав'язливим і в цьому його перевага. Грамотний мерчандайзинг - як і будь-які btl-акції - збільшує число лояльних до магазину покупців і обсяги продажів.

Результати досліджень на прикладі аналізу роботи найбільших універсамів показують пряму залежність обсягів продажів від якісної викладки товарів мерчандайзерами. Зокрема:

  • Мерчандайзери оптимізують розміщення товарних груп в торговому залі з урахуванням правил поведінки покупців в магазині і товарного сусідства здатні збільшити продажі в середньому по відділах на 15%
  • Мерчандайзери, оптимізуючи викладку товарів в магазині, можуть збільшити дохід на одиницю площі викладки на 18%
  • Мерчандайзери використовують спільну оптимізацію розміщення, викладки і реклами (наприклад, методу «колірного плями») приносить до 27% збільшення продажів по відділу, а по торговим маркам (виробникам), щодо яких безпосередньо і застосовується метод «кольорової плями», зростання продажів досягає 90 %

За даними досліджень, 80% товарів в магазинах купується під впливом різних імпульсів. До них може ставитися сам товар, зовнішній вигляд якого привертає до себе увагу покупця, «цікава» ціна, додаткова реклама в місці продажу. Можна говорити про те, що є правила поведінки покупця, і їх потрібно враховувати, а мерчандайзинг - це методика, яка дозволяє за рахунок знання психології поведінки покупця значно збільшувати продажі. Результатом мерчандайзингу є стимулювання бажання споживачів вибрати і купити просувний продукт.

Варіантів організації мерчандайзингу маса. Вибирати їх варто в залежності від підприємства і цілей, які воно ставить перед собою. Більшість з власників торгових точок і мереж не надають значення тому, як їх товари підносяться потенційним покупцям. І вони не розуміють, чому продукція залежується на полицях. Мерчандайзинг вимагає виконання певних правил і норм, причому не тільки з викладення товару, але і по іншим аспектам! Колір, розмір, форма - все несе смислове навантаження і впливає на вибір товару покупцем. Знання психології людини - простого покупця також є невід'ємною складовою мерчандайзингу.

Кожен проект для нас, це не просто нова робота по Вашому обслуговування з набором певних функцій. Ми приймаємо Ваш товар як свій власний і, використовуючи свій досвід і напрацьовані зв'язки з магазинами, займаємося збільшенням продажів вже нашого з вами продукту.

Переглядів: 831 | Додав: Счастлив | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar